2 oktober 2011

Varmt och skönt

Nu har vi badat bastu och ätit blinier. Vi lade kantareller även på blinierna! Allt möjlligt hittar man på då man blivit en svampälskare. Snart äter jag antagligen svamp med glass också.

Bastu badandet är förresten tungt såhär på hösten då jag tycker att det är för kallt att simma och så svalkas man aldrig riktigt ordentlig. Det är sådär skönt stekhett hela tiden. Brasorna har också brunnit längs med dagen för att få värme in. Älskar det! Skulle helst ha en brasa hemma också och ha det på typ alltid. Enligt mig skall det vara hett inne, har ändå alltid iskallt. Inte kanske riktitgt ok då min pojkvän är som ett värmebatteri...Men om man har kallt så måste man väl värma på bara va?



Men nu skall jag tuppa av med duntofflorna på fötterna. Imorgon kommer bilder från landet upp! Och jag skall försöka hålla en svamplös bloggdag. Inser att det blivit lite väl svampigt dethär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar