28 oktober 2011

Kaos i lyan

Har total kaos i den lilla lägenheten just nu. Införskaffade tyget idag från Papagena och det är nu i tvätten så jag väntar med iver! Måste dock först slipa och måla lite mer på fåtöljen. Och ni vet väl att efter slipning krävs storstädning. Sen tänkte jag nog sy mina gardiner och kanske en kompis gardiner också. Mycket att göra här alltså! Dessutom är jag kvällen ensam hemma så nu kan ju nog ingen stoppa mig från att borra i väggarna och hänga upp garginstången! Hehe. Jag är nog lite väl optimistisk nu och kommer högst antaligen inte få gjort ens hälften. Men det ser vi sen. Planer är ju gjorda för att ha något kul att se framemot, att få det gjort är sen en helt annan sak!

Förresten så tänkte jag skaffa en iPhone 4S idag men hade såklart bara reserverat en för mamma och inte mig själv. Måste vänta till nästa vecka.bläh.

Var dessutom inne på Zara just innan stängdags och hittade en jätte fin jacka och mycket annat kul. Men förhastade beslut är ju inte bra då man inga pengar har så hitåt med jobb nu bara tack:)

Tänk den med långa svarta läderhandskar.Älskar!

Måste tömma hallen för att kunna arbeta där- Därför kaos.

Jag är värsta kontrollfreaken och får världens ångest av hur ser ut här nu så nu börjar jag nog med pysslandet! Återkommer ifall jag fått något gjort!

Ha en kul fredagskväll allihopa:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar