25 oktober 2011

Mitt ibland tygkaoset

Idag har jag sprungit omkring i inrednings affärer och jagat efter tyg. Eurokagas hade en miljon tyger och blev chockerad då jag verkligen int fann något där som skulle glädja mig ens lite. Nej inte ett ända tyg! Fortsatte til  Isabel B. på Lilla Robertsgatan och först av allt gick nog ögonen i kors av alla färgerna och jag trodde jag skulle bli galen bland de tusen rullarna tyg de har. Men så slog det mig plötsligt att det skall nog vara färggrannt sen också. Och så trivdes jag ju där i tygkaoset i en dryg timme. Bläddrade i kataloger, drog fram tiotals rullar och till slut drog jag hem med mig en kass full av tyger att få prova i en vecka. Gud vilken service liksom! 


Den fina jackan kommer ifrån Zara. Allt annat är old.

Till största delen mitt fel att det ser ut sådär då jag ju gärna ville ha allt draget fram:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar