30 oktober 2011

Om du älskar mig

Denna söndag har varit verkligen långsam på alla sätt. Just så som söndagar skall vara. Morgonen började med att vi åt en lång frukost och jag bläddrade i trevliga inrednings böcker där jag hittade jätte fina bilder och idéer. Kom dessutom underfund med att bloggandet ju verkligen har sina fördelar då pojkvännens mamma har läst den och bjuder på naturjoghurt, blåbär och nötter att sätta i bara för att hon läst här att det äter jag varje morgon. Mums! Nu har vi kommit in från en promenad i blåsten och regnet. Så farligt var det nog inte. Det är ju Hangö i alla fall! Var också och kollade på ett husprojekt som jag tror blir jätte fint som färdigt.




Gunnars strand
Hippi grävde efter skatter



En skatt som flög fram och tillbaka längs stranden
Drömhuset uppe på en kulle. I boken jag läste i morse hade författaren sagt till sin man "Om du älskar mig,  köper du detta hus" om hennes drömhus i Hangö. Några år senare flyttade de in. Försökte med samma trick till pojkvännen när jag såg det här huset men jag tror inte det kommer fungera lika bra här.
Vackra blommor som får tillfredsställa min lavendelpassion 
Bollspel på gården då Hippi inte fick nog av springandet på stranden.

2 kommentarer:

  1. oi så hangö ser skönt ut!! siis vem e denhä hippi? siisti namn liksom.. t doni (här e tornado varning btw, like no big deal at all)

    SvaraRadera
  2. De va super skönt! Hippi e Lauras kompis hund som va och skötas. Ja kalla den för Hipsu:)

    SvaraRadera