2 oktober 2011

Att bryta sitt löfte

Nej, kunde faktist inte hålla mig borta från skogen. Så jag måste bryta mitt löfte och berätta att jag och mamma traskade in i skogen med en väldigt oförväntansfull inställning till att plocka svamp. Alltså shit- det fanns så det bara kryllande! Så just nu håller jag paus från svamp rensandet. De tar aldrig slut, seriöst!

Annars har det blivit höststädning idag. FUN och fotografering av nybygge som blir mitt nästa inredningsprojekt nästa sommar. Kan inte vänta!


Så jag delar några fina bilder från idag. Har känt mig sådär smått artistisk.


Älskar gamla trälådor! Vinlådor har det varit hittills men hittade i somras en whiskey låda av slumpen i ett gammalt utedass som jag förälskade mig i och planterade basilika i. Verkligen gynsamma växtförhållanden- har aldrig sett en lika stor basilika (här har den dock dött ren ganska mycket.)



 
Favorit trädet! Det är som ett paraply. Någon regnig dag skall jag testa det! Vet någon vad för sort det är?


1 kommentar:

  1. Hejjj int forstod ja att ni hade ren borja bygga pa huset!!! de ser ju makee ut! nar blir de klart?? fins bilder sisko <3

    SvaraRadera