6 oktober 2011

Byrån


Där har vi nu byrån då. Hamnade lite ställa om allting i vardagsrummet för att få en plats för den. Ännu lite tveksam om jag tänker ta det här till ett projekt eller inte. Skulle ju vilja ändra på färgen men vet inte riktigt till vad. Vit, genomskinlig vit,  genomskinlig ljusgrå, kanske översta skivan i träfärg? Mmm, snyggt skulle det bli tror jag nog.

Men alltså det kan ju inte vara så svårt som jag inbillar mig.

Här är några idéer.

Gillar! Men översta skivan borde absolut vara gråare.
Helgrå i lite mörkare nyans?
Sån då?
Gillar verkligen färgkombinationen! Skulle dock gärna se den i byrå form. Anyone?

Gah, först tror jag att jag vet ens lite hur den skall vara. Men nu efter dehär bilderna blev det ju ännu mer invecklatt. Hjälp mig snälla ni! Är nog den jobbigaste då det gäller att välja målfärger! Nä, Jasmine är värst. Eftersom med henne har vi gått av och an till affären och funderat jo eller nej, denhär eller dendär och kommer aldrig någon vart. Nu känner jag mig lika hopplös.

3 kommentarer:

  1. ÖÖÖÖ va säger pappa om att du målar famus gamla byråer?? not very appropriate bebe

    SvaraRadera
  2. Nej nej det är inte svårt alls! Jag lovar!

    SvaraRadera
  3. Överraskande nog så sa han att jag får göra som jag tycker! Men det är mycke möjligt att jag måste bli av med den pga för lite utrymme:(
    Men ifall jag bestämmer mig för att behålla den tror jag att jag får fråga lite råd av proffset Emma!

    SvaraRadera