10 oktober 2011

Krigszonen



Det här är vad jag vaknar till varje morgon och somnar till varje kväll. Ungefär så. Sen krigsspelet Battlefield 3 kom ut har inte jag sett mycket av Max. Eller jag har sett honom men han har inte sett mig, ska vi säga så. Det är krigszon här hemma 24/7 och ibland, ganska sällan, kan man få njuta en härlig sekund av gemensam tid vid matbordet. Som tur är har inte hela versionen kommit ut än, så det bästa väntar oss. Krigszon 25/7 eller vad det nu kan bli sen.

Att sällskapa med en snäppet yngre spelfantast har sina downsides, dock skall vi inte glömma att de ändå skrattar hysteriskt till de där knackisarna som kanske någon annan inte skulle uppskatta. Så hur man än vänder och vrider på det skulle jag inte vilja ha det på något annat sätt än just så här. Jo okej, spelande kunde man ju ändå kunna minska på en aning. Men det var nu bara det lilla.

2 kommentarer:

  1. åh vilket drömliv och vilken drömkille!!! ja har nog de bra också jag....... ja får åka på pakkare :)

    SvaraRadera
  2. Ja absolut! Det är kanske inte så illa att åka pakkare heller va?

    SvaraRadera