8 oktober 2011

Hämnden

Vi har ändast en nyckel hem. Igår då jag var på Galna Dagarna och pojkvännen jobbade där glömde jag ge nyckeln till honom då han cyklade hem. Så fick jag köra o föra nyckeln. Och nej, jag var inte den snabbaste på att åka därifrån. Han lovade att hämnas.

Idag började jag snällt morgonen med att köra pojkvännen som skulle på jobb en halv timme från stan. Så före vi åkte frågar jag hemma om jag får nyckel nu så han inte glömmer ge den. Jag fick inte den ännu eftersom jag skulle kunna glömma att be om den senare och det skulle ju vara extra kul. Det gick just så. Jag körde hem tillbaka och insåg väl utanför dörren att nyckeln är i Vanda. 1h till i bilen väntade mig. Vilken hämnd säger jag bara!

Dessutom tänkte jag få min  väldigt hållbara ögonfransböjare in i ögat på mig då jag försökte göra mig ens lite finare i bilen iklädd ett nattlinne....

Så här ser den ut nu då. Som tur är fransarna och ögat kvar. Vet om någon
 som tappade alla ögonfransarna med en sånhän nångång.AJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar