10 oktober 2011

Don't fight it

Det blev nu som det blev. Skålar i färgen Beige! De är jäkla snygga tycker jag och de andra färgerna var nu helt enkelt inte bra. Så vad kan man göra! De liknar dessutom oförnekligen Mateus porslinskålar som Marcus Samuelson designat! Älskar att mina har ränder inuti också. Fick dem garanterat till ett förmånligare pris. Mina skålar kommer från Stockmann och är av deras eget märke Casa Stockmann. Vilket fynd säger jag bara! Dessutom matchar de ju mina fina koppar från Lexington jag fått av en vän i gåva.

Här är mina fina skålar från Casa Stockmann
Det här är Mateus porslinets modell
Ljuvligt stora muggar från Lexington

Jag hade rätt. Jogurten smakar mycket godare från en trevligare skål! Nu blev jag dock sugen på te vilket ju inte är helt illa då vädret är som det är just nu. Storm och regn. Måste fortsätta med inredningsprojektet Fåtöljen snart!

1 kommentar: