7 oktober 2011

Storm i knutarna

En sån storm vi har fått idag! Inget jämfört med varifrån stormen får sitt ursprung men alltså, för att vara Finland blåser det väl ganska mycket ändå. Så mycket att Sofias stackars lilla vovve inte tänktes hålla uppe och stå. Så medan Sofia skötte ett ärende väntade vi gärna inne i bilen med Lilo.



Vi var inne på Louis Vuitton i stan och Lilo var såklart med. O fick dessutom bli buren omkring på eftersom om man är en 2 kilos toy pudel får man vara ganska rädd om sig själv ifall man hamnar att gå på Hullut Päivät med två galna tanter. Snacka om en lite bortskämd hund!




                                             Kavaj&Blus-Zara, Kjol-H&M, Ballerinas-Aldo

Dessutom fick jag testa Sofias nya kaffemaskin som nog gjorde gott kaffe fastän användandet av en maskin som ser ut att väga hundra kilo inte var alls så lätt. Det blev ju inte det som jag beställde men när får man nu det?

 Funderar nu på att gå på Voice fashion week ikväll. Men först blir det lite mer av Hullut Päivät. Är man galen om man går dit två gånger på en dag? Absolut!

8 kommentarer:

  1. Tack för dina gulliga kommentar hos mig! Alltid kul med lite feedback.
    Fin blogg du har förresten och söt hund!

    Kram Mrs G

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Man blir så glad:) Hunden är ju tyvärr inte min men funderar på att skaffa en själv. Dog ju lite då jag såg Gucci halsbandet på din hund!

    SvaraRadera
  3. fiin kjol syrran :)o joo de borjar ju säkert bli på tiden att skaffa skålar så att du kan bli av me dom gula! dom passar ju int alls dit vitt&BEIGET tema! när köper du presenter ti mej :)?

    SvaraRadera
  4. oho ja kommentera nog på lite fel inlägg om skålarna men oooh welll doni går nu salille! du måst också börja gå!

    SvaraRadera
  5. Tack:)Och dom gula borde verkligen försvinna snart. Just för att jag vill framhäva det beiga mer!Nepp. Tyvärr kostar skålen närmare 30e, så det blir lite dyrt med några såna. Men presenterna letas ännu efter!

    SvaraRadera
  6. Vem är sötare hunden eller flickan? HUNDEN!!! ååååååh vad jag älskar hennes dumbo öron<3<3<3, du e nog nästan lika söt (utan dumbo-öron då såklart).

    SvaraRadera