1 oktober 2011

Saturday afternoon


Det blev inredning hos Jasu och renhornen samt ett bildkkollage fick vi upp på väggen- äntligen! Och finfint blev det dessutom. Så blev det en promenad i höstiga vädret och elektroniken började strula som vanligt. Kameran slutade fungera och till och med telefonen fick kylskador och slocknade. Det är verkligen mysko eftersom den nuförtiden alltid slocknar när den får kallt tror jag. Så ja, en till orsak för mig och telefonen att ta oss på en liten semester till solen:)

Vi gjorde en god trattkantarellsoppa från gårdagens svampar vi plockat. Mycket gott! Och tyvärr hamnade vi ge in för frestelsen och äta några våfflor för att Jasus lillasyster&company stekte våfflor. Det var inte en bra ide då jag efter våfflorna kom ihåg att jag skall ju dra till landet och äta blinier. Plättär två gånger om dagen är kanske lite too much!

Det där var förresten inte alls så lätt som det ser ut. Fingrarna höll på att falla av typ!






Dagens outfit bestod av shortsdress, pälskrage- H&M, kofta, boots -Zara
 Nu drar jag och pojkvännen till landet!

1 kommentar:

  1. Heiii vitsi ni ha laga de fint hos jasu!!! waau kan int vanta att fa komma pa visit!! t.doni

    SvaraRadera