16 oktober 2011

Grönt

Har just lagat en god middag med laxmedaljonger i pesto, broccoli och sallad. Nyttigt och gott var det. Till och med pojkvännen förundrade sig över hur man kan bli så mätt av så mycket grönt och ingen pasta eller ris. Ha! Förresten så undrar jag vilka som köper färdiga laxmedaljonger eftersom de är hur lätta som helst att laga själv. Två snitt med kniven bara och voila! Mycket billigare den vägen också:)




Det kittlar lite i benen och jag skulle nästan vilja ta mig ut och springa igen. Inbillar mig att det inte skulle vara lika illa som senast.Men där kanske jag lurar någon. Kanske detta är en början till ett hälsosammare liv? Tror dock inte att jag tänker göra det då det är mörkt redan och är ju livrädd att springa i parken eller vid gravgården då man inte ser nåt annat än svarta skuggor. Huj

2 kommentarer: