12 oktober 2011

Mardrömsgrannen

Mina två kärlekar i Tölöparken vid solnedgång


Blev glad då jag verkligen fick Max också med mig på promenad! Det måste tydligen finnas en orsak att gå, liksom att gå ut med hunden, annars är promenerandet onödigt har jag fått höra.

Funderar här att hur mycket månne våra grannar gillar mig egentligen. Har ju aldrig träffat dem. Brukar nämligen alltid börja med borrande, spikande, dammsugande eller vad än som håller jätte högt ljud först riktigt sent på kvällen. Idag slipade jag med maskinen som ju inte är närapå diskret och tyst. Herre gud, skulle verkligen inte vilja bo granne till mig!

Förresten så kan det hända att projektet Vita tänder måste avslutas eller pausas på grund av hemsk ilning. Nej, inte bra idé att äta lösgodis då man håller på att bleka tänderna kanske. Aj fan!

Gonatt alla ni fina

2 kommentarer:

  1. I just found your blog. It´s stunning.
    I will follow you.
    Have a nice day.
    Hugs from Germany,
    Tanja

    SvaraRadera
  2. Thanks! I´m happy you found me. I looked into your blog as well and you have beautiful pictures:)
    Hope you have a wonderful day

    SvaraRadera