25 oktober 2011

Color invasion

Läste Isabel B:s blogginlägg om att använda färger och tyckte att det kanske stämmer att vi behöver färger. Nu då jag har några super färggranna kuddar hemma för provning så gillar jag det. De verkligen ger energi och det gör mig glad att se på dem, speciellt då det börjar bli så himla mörkt ute. Att ha ett helt vitt/beige/grått hem är verkligen opersonligt från den här fransmannens synvinkel. Men tycker jag samma sak? Kommer jag att bli trött på de där färgerna? Återstår att se. Provar färgerna nu i en vecka så ser vi hur jag gör sen.

Här sitter jag och funderar nu


Dessa kommer från Hermes. Det vore ju lite lyxigt!

Sen den där färgbomben då. Väldigt franskt!

2 kommentarer:

  1. fiina fargee syrran!! kanske jooo helt bra me lite iloa ti ditt vitgråa hem!

    SvaraRadera
  2. Men nu tycker alla sen också att Hermes tyget kanske är bäst. Det här e ett dilemma truly! Randigt färggrant borde vara i silke hellre tror jag och inte i linne.

    SvaraRadera