2 oktober 2011

En dag på landet

Det var verkligen skönt på landet. Hösten hade dock inte kommit dit riktigt ännu, så gräset var ännu rätt så grönt och bara några enstaka träd hade fått orangea, röda, och gula blad. Eftersom det inte kändes så höstigt tror jag att jag måste ännu ta och åka ut på äventyr på havet förrän allt sätts i vinterförvaring. Hoppas någon trevlig följer med på äventyr i veckan!

Offrade mig till och med för bloggen ska ni veta. Jag var och simmade! Och nä, det var inte så kallt sen heller.  Och jag som inte tål kallt!  Kanske det blir simning i vak i på vintern till näst? Nej, aldrig!



Vårt lande ligger i Kyrkslätt och vi har varit där nu i 10 år. Det bästa med stället (det är på fastlandet) är att man kör dit på noll tid och kan åka bara för dagen om det känns så. Det lockar jag alltid pojkvännen med, men så blir vi ändå alltid. Jag skulle dock kunna bli där länge och bara njuta av det lugna. Har av någon konstig anledning blivit så trött på livet i stan där allt skall hända på pricken. Och så älskar jag ju luften där ute. Man blir bara sådär dosig och lugn av den. Att man helst bara skulle sitta inne och kolla ut igenom de stora fönstren mot havet och följa segelbåtarna som glider förbid. Inte så många segelbåtar nu mera. Närmast galna finnar som åker ute i halaren och fryser huvudet av sig. Men japp, just det vill jag också göra!


Imorgon blir det en inredningsdag!

2 kommentarer:

  1. HEJ KOTIÄITI, när tänkte du skaffa jobb :)? t doni

    SvaraRadera
  2. Hahha, lol=)! DU MÅSTE UPPDATERA MERA=)!!HIHHIIII

    SvaraRadera