3 oktober 2011

Mysmåndag

Idag blev det kaffe och Sofia drog oss på en visit till Ruohonjuuri där det fanns en massa roligt i fina färger men lite väl hälsosamt för mig. Men roligt att gå omkring och vända och vrida på burkar och smaka på natur lakrits som fastnade i tänderna. Jag bar åtminstone hem ett paket med Chia frön som borde göra gott för magen! Bra att blanda i jogurt eller smoothies. Vi var också i Vandas Ikea med nya provrum vilket var en bra variation eftersom det för det mesta blir Esbos Ikea för mig. Jag brukar gå lite banans inne i Ikea men idag släpade jag inget hem. Okej byglar, men det var väl ganska duktigt i alla fall! En skön dag spenderad med fina människor:)

Sortiment från Ruohonjuuri



Ikea i Vanda hade nya show rooms av vilket dethär var ganska i min stil!
Mys på söta divanerna:)


Granskade Ikeas böcker
Ett ganska trevligt familjekök!
Blus&Boots-Zara, Kjol GT, Scarf- Burberry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar