15 oktober 2011

Reportage- Arbetsbordet





Älskade lampan kommer från Etola


Denna söta växt samt krukan kommer båda två från Ikea

Och så min finaste kalender från Mulberry


Jag har inte haft ett arbetsbord på en evighet men nu kändes det att vi behöver ett närmast för pojkvännen att läsa läxor vid, men nu tycks han ju såklart inte ha några läxor alls. Hittade det fina bordet i Jysk vilket var en liten överraskning eftersom jag inte brukar gå in dit alltför ofta. Bordet har även en diskret låda vilket är ganska behändigt. En lampa med tre ben har jag letat länge efter men de är ju så himla dyra. Den här fina mindre varianten kostade endast 35e i Etola. Blev så himla glad. Bytte dock skärmen mot den här från Ikea. Stolen kommer från Ikea och är samma som vi har i matbordet. Tavlorna kommer också ifrån Ikea. Det mesta hos oss är ju faktist från Ikea. Korgväskan har jag köpt från Franska rivieran. Kalendern kommer från Mulberry i färgen oak och är super behändig då den också kan användas som plånbok. Den kommer jag att ha länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar