16 oktober 2011

Du kommer väl hem igen till jul?


Saknar min  vackra syster Daniela mest i världen just nu! Drog henne med mig till Florida och studera och då jag åkte därifrån blev hon ju kvar där. Så jag kan väl egentligen skylla mig själv av det här. Nu har vi inte setts på några månader och det känns som en evighet. Som tur är julen här snart och jag hoppas verkligen det blir syskon reunion!

Som tur finns bilderna där av alla äventyr som påminner och lättar den här känslan men samtidigt gör den bara den lite värre för man vill ju tillbaka till alla de fina ställena. Har en fin fotoram på fönsterbrädet men en bild jag verkligen älskar på oss och som påminner mig om att jag har världens bästa syster!










Du kommer väl hem snart syster?

2 kommentarer:

  1. OIII NEJJJJJ VA DU E SÖT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅKLART JA KOMMER, varldens bästa syster! kan int vänta <3<3<3<3

    SvaraRadera
  2. Nyyh, katselin näitä kuvia! Ihania! Mulla on maailman ihanimmat tytöt!!!! sa mamma

    SvaraRadera