1 juli 2012

Fynda

Klänning&Solglas-Forever 21, Skor-Aldo


Vackra vacka landskap i Key West <3

Eftersom det så lätt går att man bara köper nytt och köper nytt är det ibland bra att gå igenom garderoben så där på riktigt och pröva kläderna då och då. Då jag gör det fyndar alla världens fina klänningar som jag tänker att jag nog måste lägga fram så de blir använda. Och så kommer jag ihåg att kanske inte köpa fler klänningar på en stund. Jag är lite klänningsgalen och speciellt under min tid i USA samlade jag på mig klänning efter klänning. Gick just igenom en himla massa gamla bilder och hittade en massa fina outfits till sommaren. Här är en. En söt blommig klänning som jag absolut skall dra på mig någon varm solig dag. Skulle just leta fram den klänningen och hittade den ingenstans och fick nästan panik. Kan jag ha sålt den? Har någon lånat den? Har jag tappat bort den i någon flytt? Den hade fallit ner kring en massa skor och papperspåsar längst bak i garderoben. Så jo, gå igenom garderobernas botten också för att hitta allt det där du glömt bort;)

1 kommentar: