12 juli 2012

Instagrammarn





Här är lite bilder som jag instagrammat idag.Först plockade smultron och blåbär och bakade en paj av dem. Sen tog jag med mig Max och Dina långt in i skogen för att plocka kantareller och blommor. Hittade både och! Dina bar mitt äppelskrott hela vägen med sig och såg ganska fånig ut. Hon verkligen vägrade släppa taget. Så har jag varit hur snygg som helst idag och hoppat omkring i skogen i min favorittunika som jag lyckades klotta ner med blåbär då jag satt i en blåbärsbuske, i springskor, plastpåse i handen för kantarellerna och håret på ända. Tro mig när jag säger att jag var helt glad att jag inte träffade på några grannar på vägen;) Tillbaka på landet igen hade pappa med jobbmän rensat typ halva skogen bort och han tyckte det nog blir bra om jag instagrammar om det också;)

1 kommentar:

  1. Sötaste Dina, älskar henne!!! Hon påminner mig om ior;).

    Puss o kram på dig, du är i tankarna<3

    SvaraRadera