19 juli 2012

Busvalpar i skärgården











Efter att jag äntligen kvicknat till lite efter gårdagens svimmkalas, min otroligt tröga morgon och eftermiddag med feber och svimmighet och kunnat stå på fötter igen åkte vi på kvällen till Max familjs holme. Kylan bet i kroppen men solnedgången var bedårande som den alltid är i skärgården. Vi var och lekte med deras hundvalpar som nu är redan närmare sju veckor gamla så de är fast hur vilda och busiga och skall bita i allt med sina vassa små tänder. Både jag och Max dog lite valpdöden igen och sade turvis "meen snälllaaaa kan vi inte skaffa en valp nuuuuu." Men med flytten till Frankrike kanske det inte är bästa idén att flyga fram och tillbaka med en extra passagerare. Men någon vacker dag lovar jag att ni får se mig med världens sötaste chihuahua valp:)

4 kommentarer:

  1. Upea toi sun mekko! Istuu ihan mieelttömän kauniisti! Eikä maisematkaan ole todellakaan mitenkään vastenmieliset näissä kuvissa ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kiitos:)) Pidän siitä melkoisesti itsekin:) Niin tämä Suomen saaristo vaan voittaa kaikki paikat mennen tullen<3

      Radera
  2. underbara bilder!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Mixo:)) Speciellt hundvalparna är ju svåra att få att se något annat än supergulliga ut<3

      Radera