31 juli 2012

Glassigt



Före vi åkte från Hangö gjorde vi inte mycket annat än solade mest hela dagen på terassen i riktig rivierahetta. Och så åt vi fantastisk kantarellbaconpasta ute i solen. Tänk om man alltid kunde äta ute. Ute i värmen sitter man ju gärna fast hur länge.

Sen blev det en pitstop i Ekenäs för jag behövde absolut dagens andra glass och fick bli påmind om varför det är farligt med två stora glassbollar i hård vind. Lite hann jag smaka men sen fick måsarna ta över. Blev faktist sur som ett litet barn för ganska orättvist vart det ju ändå. Men jag fixade det på kvällen med tredje glassen för dagen. Som dock rann ner för håret, klänningen och min Day scarf. Inte min glassdag direkt. Kanske bäst att hålla sig till en glass om dagen!



Klänning-Forever 21, Skor-Converse, Solglas-Marc Jacobs, Glass-Ekenäs måsarnas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar