12 juli 2012

Orolig





Hela dagen idag har jag varit ganska så orolig över operationen imorgon på morgonen. Har blivit nedsövd flera gånger innan men efter att jag nu hört horrorstories och googlat så stressar jag ihjäl mig och tror det värsta. Misstänker dessutom att mitt ena finger är infekterat då det värker, är uppsvullet, kokhett och jag har fått feber. I det fallet går det ju inte att operera. Men det får vi se imorgon. Troligen inbillar jag mig bara pga stressen och jag får det undanstökat utan några som helst problem. 
När jag stänger ögonen där imorgon och blir nedsövd tänker jag leka att jag ligger i den där enorma solstolen i Eze Village i Frankrike med grymmaste utsikten. Och när jag vaknar så har jag fungerande fingrar och är lite lite närmare att faktist ligga där i den där solstolen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar