27 juli 2012

Blåbär till frukost


Bästa frukosten nu består av bulgarisk jogurt, linfrökross och en massa blåbär. Har spenderat timtal i skogen plockandes bär för hur gott är det inte med självplockade bär! Idag vågade jag nog int äta något till frukost alls för att det står stygnborttagning och fysioterapi på schemat och jag är liite nervös. Såren känns inte att de läkt alls tillräckligt ännu och jag målar skräckscenarier framför mig där såren rivs upp igen! Helt så farligt kan det nog inte vara. Så nu skall jag sluta skrämma upp mig själv. Hoppas bara att jag håller mig medveten den här gången och inte börjar med svimkalas igen. Och så hoppas jag såå att jag skulle få bada bastu snart. Som bastugalen har de här tre veckorna utan bastu varit rent utsagt smärtsamt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar