29 januari 2012

Sara Chafak- Miss Finland 2012

Med en Miss Finland i familjen är man ju nästan tvungen att följa med Miss Finland tävlingarna. De senaste åren har jag missat det då jag varit i USA men idag satt jag fastlimmat framför tv:n haha! Jag hade en absolut favorit som visade sig inte bara vara min favorit utan hela Finlands favorit! Fantastiskt vackra Sara Chafak tog hem titeln. Hon verkar jätte söt och äkta. För en gångs skull vann min favorit! Tror hon kan har bra möjligheter att klara sig i internationella tävlingar också. Får nästan lust att färga sådär mörkt hår själv, såå snyggt!



3 kommentarer:

  1. Hon liknar dig lite tycker jag. Tänkte på det när jag kollade på tävlingen<3. Fin alltså.

    ps. Glömde IGEN ge dig din present igår!!!Jag är ett klanarsle!!!IMON hämtr jag den till dig varen du vill eller inte!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. klantarsle alltså;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha roligt, mamma sa samma sak! Tycker hon va nätt och brun.haha! Och lugnt med presenten:)Men måst kanske få gosa med Lilo lite extra bara för du alltid glömmer!

      Radera