23 januari 2012

Persisk matta

Drog in en persisk matta igår kväll och tyckte nog det var riktigt fel. Men idag tycker jag den är såå mycket bättre än vår gamla fluffiga matta som säkert innehåller 1 miljon bakterier. Den ger också mer utrymme för att den är så mycket lättare. Med ens fick vi några extra kvadratmetrar hit! Så den kanske får stanna för någon tid. Vad tycker ni? 

Men den där lila tavlan blir jag galen på just nu så jag måste åka och hämtar mina oljefärger och göra en ny kreation. Hoppas det inte blir dunderkatastrof! 

2 kommentarer:

  1. Jag gillar persiska mattann. Just en sån där i neutrala färger är fint. Vinröda klassiska persmattor är dock inte för mig...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var lite nervös först hur den skulle passa in men nu älskar jag den verkligen och gillar att ta färgklickan från den som inspiration!Roligt att du också gillar:) De vinröda passar bättre med mörkt trä och mörka ytor och det är nog inte riktigt min grej heller.

      Radera