2 januari 2012

En tidig morgon


Godmorgon från regnskogen! 

Max vaknade redan 5.30 och jag 7.30. Nu känner jag mig totalt utvilad och skulle nog gärna ha lagt mig i en solstol men stormen är nog här för att stanna ännu idag. Vi bor några hundra meter uppe på en kulle så stormen känns ju ganska mycket här uppe. Men det är roligt att följa med molnen och regnet då man ser så långt.

Vi har redan hunnit vara i butiken, gått på en rundtur i kvarteren och lekt med vår maids tre hundar varav en är valp och ganska så bedårande!

Den här backen är den brandtaste jag någonsin sett och jag sprang upp den en gång och
 fick typ blodsmak i munnen. Inte menad att gå i helt tydligt och då jag kör upp skulle jag
 helst blunda för det känns att man börjar rulla bakåt!


Hur fotogenisk är han inte?
Huset vi bor i är halvfärdigt,-därför så mycket cement över allt!
Nu har vi elavbrott av stormen och det ösregnar så vi skall nog hoppa i bilen och kanske handla sådant som brödrost och annat nödvändigt!

1 kommentar: