31 januari 2012

The finest of Helsinki

Idag drog jag iväg till Westend för att träffa Jasmine före hon skulle åka tillbaka till Sverige. Jag blev bjuden på hemmagjord sushi och crème brûlée. Mums! Så åkte vi in till stan för en liten kyrkorunda och besökte Domkyrkan och Uspenskijkatedralen och körde förbid Johanneskyrkan då tiden tyvärr tog slut. Helsingfors har ett fantastiskt utbud på vackra kyrkor måste jag säga! Älskar hur simpel Domkyrkan är samtidigt som jag älskar hur smyckade de andra kyrkorna är med sina tusentals vackra detaljer. På den bara en timme långa rundan fick vi Jasmines kille att bli positivt överraskad av Helsingfors. Med en klump i hjärtat lämnade jag av min kära vän och hennes kille vid terminalen där båten skulle avgå. Until next time my dear:)








4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Kiitos! Se onkin ihanan lämmin näin kylmällä ilmalla:)

      Radera
  2. You 2 are the finest of Helsinki! Så fina;).

    <3<3<3
    Gilbert;)

    SvaraRadera