10 januari 2012

Beach Republic

Nästa stopp på vår lilla roadtrip var Beach Republic beach club. De har beach club, hotell, spa och restaurang. Har inte varit där förut och blev positivt överraskad av stället! De hade två stora pools, en massa solstolar, fina salor och perfekt atmosfär för lite strandhäng. Jag drack en smoothie med en massa frukter i-finns det något godare liksom! 

Vi solade, njöt av drinkarna och jag tog en sväng på stranden, doppade tårna och kollade omgivningen med jätte mysiga villor. Blev till och med övertalad att smaka på lite öl eftersom det var happy hour. Sensational för mig!

Dit vill jag nog åka igen snart!








På mig idag hade jag klänning från Zara, sandaler köpta från Nice, bikini från Victoria´s Secret och solbrillor från YSL.

2 kommentarer:

  1. ööööh, denhär bilden är lavastettu and I know it! Min vän dricker INTE öl;).

    ps. kom hem, o sluta göra mig så avundsjuk med att posta så fina bilder helatiden:D!

    SvaraRadera
  2. Hahaha påriktit så smaka ja nog helt lite- det va äcklit! Ingen surprise precis. Kommer hemåt om en vecka REN!

    SvaraRadera