6 januari 2012

Beachen

Idag då pappa hade möte hemma drog vi med Max till Choengmon beach som är en mindre och lugnare beach för att äta glass, gå, simma och dricka goda shakes i solen. Drack den perfekta pineapple shaken och kommer nog att gå dit tillbaka! 

Brukar tycka att det är obehagligt att sola på stranden och hatar att ha sand överallt, inte ha någon  koll på om man bränner sig och är dessutom jätte rädd för medusor i havet. Max gör inte det bättre med att skrämma mig med att det finns medusor överallt och berättar horror stories om livsfarliga medusor då jag för en gångs skull vågar mig och simma. Men då och då är det roligt att ta sig till stranden och se lite liv också:)


På mig har jag Topp-köpt igår, fin va? Shorts-Guess, Bikini-Victoria´s Secret,
Solglas-Urban outfitters, Sandaler-Nice







Ikväll har vi varit ute och äta med pappa, Pinyo och vår arkitekt Khun Bank. Efter det gick jag och Max snabbt igenom fredags marketen i Fisheman´s Village men hittade inte riktigt något annat än doftpåsar.

Nu är klockan 10 och Max han somnade redan en tid sen. 
Nu blir det gonatt för min del också:)

1 kommentar: