3 januari 2012

En lång dag

Vilken lång dag det blev! Vi gick omkring med pappa i möbelaffären och valde solstolar som borde levereras imorgon. Önskar verkligen det blir soligt! Vi åkte också och tittade omkring i Nathon som är en av de större städerna på ön. Påvägen hem fick vi plötsligt uppdrag att hämta upp några bekantas bekanta ester som anlänt till ön och tappat typ all sin egendom. Så nu har vi tagit hand om dem, fixat hotell, visat dem omkring, varit ute och äta och varit lite ute på en välkomst barrunda. 

Nu är jag slut för dagen och får äntligen kasta mig i sängen. Lycka!
Gonatt:)

I möbelaffären fanns en fin himmelsäng. I Thailand hade jag gärna haft en sådan
eftersom jag en natt några år sen vaknade till att en ödla föll på mitt ansikte. Hade nog känt mig tryggare under dessa gardiner!
En fin soffgrupp ut som jag gärna hade här bara man hade utrymme för en sådan!
Vår goda väns hotell Evergreen där vi placerade våra gäster.
Färskpressad juice är något av det bästa man kan få här!
Ja, jag längtar verkligen efter solen.. 
Chaweng Beach


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar