5 januari 2012

Lite uppköp

Nu har vi kommit hem från Lamai och var till och med på lite skouppköp på vägen hem. Hittade ett par Converse light som jag redan velat ha en stund. Lätta, snygga och bekväma skor att gå i speciellt om man går lite längre sträckor.

Nu tar vi och ligger en stund till i solen och ikväll tror jag det får bli första massagen och kanske ögonfrans extensions. Lovar alltid mig själv att jag skall gå på en massa massager när jag är i Thailand men det blir bara inte av. Så nu skall jag försöka hålla det, så himla dålig rygg som jag har!

På mig har jag Klänning-Forever21,Solglas-Urban Outfitters
De fina armbanden jag köpte igår. Kan hända att jag vill ha lite mer färger ännu:)
Vita med svarta detaljer fick det bli!

2 kommentarer:

  1. Hienot on tossut ja väriäkin oot jo saanut:)

    SvaraRadera
  2. fiina ja vill ha såna också men annan färg mee ostaa! t dondon

    SvaraRadera