2 april 2012

Black & White


Älskar svartvit inredning så länge som det inte blir för mycket svart och resultatet ändå är fräscht. Förra veckan berättade jag ju om min nya fina stol som fick flytta hem till oss från Papagena. Svartvit och helt gudomlig! Hittills har hallen varit mitt favoritrum här hemma just för att där är antikfåtöljen som jag målat och klätt om som bara lyser upp hela hallen. Älskar persoliga inredningsdetaljer och tyvärr blir det lätt Ikea katalog hemma med en inte så hög studerarbudjet. Men nu fick jag en till lite speciellare detalj hit hem som jag nog kommer att vilja ha föralltid. Stolen skall kläs med vitt råsilke som jag hittills bara fäst med knappnålar. 

Nu då stolen hittade sin plats vid arbetsbordet fick den fjärde matbordsstolen flytta till matbordet istället. Så det blev en lite ny look på den sidan av rummet också. Och så känns det ju att resten av vardagsrummet också skulle behöva en facelift nu! Ändrar man på något vill man plötsligt ändra på allting. Men vad kan man åt det:)

 Interior design is simply a never-ending project!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar