22 april 2012

More goodies


Fick några goodiebags från fredagens Fashion Night med härligt innehåll. Från Salon Eliza fick jag gudomligt doftande damage repair conditioner och värmeskydd från Kevin Murphy och en hårolja från Davines. Jag kan säga att de kom genast i användning då jag försökte reda ut håret som var en enda knut efter showen. Superbra produkter riktigt på riktigt! Från Destiny fick jag ett litet våga smycke, en Hunkydory tygkasse i fin gråblå färg och så lite vatten och godis. Dessutom fick jag en kupong med vilken jag får ännu ett valbart smycke från Destiny affären och nedsatt pris på uppvisningskläderna. Så dit måste jag ju ta mig snart för det är några grejer jag är lite sugen på;)

4 kommentarer:

  1. som tur fick du vatten, annars torkar man ju ihjäl;)

    SvaraRadera
  2. Det hörde till goodiebagen som alla gästerna också fick, så de inte skulle svimma under showen:D

    SvaraRadera
  3. http://catalogliving.net/ kolla in...kanske hittar du lite inspis

    SvaraRadera
  4. svimma för att ni var så snygga kanske;)

    SvaraRadera