17 april 2012

Eyelashes

Förra veckan då jag var hos frissan i HiusDuo blev jag övertalad att pröva ögonfransförlängningar som en Estnisk flicka Kadri kommer och gör hos dem en gång i månaden. Min frissa hade haft sina fransar i närmare 2 månader men de såg ändå fantastiska ut så jag bokade en tid till idag. Kadri använder specialfransar ingen i Finland har och har redan 3 års erfarenhet. Blev supernöjd med resultatet och kommer säkert börja gå hos henne i framtiden! Om någon är intresserad kostar första gången 65e och refills kostar 45e. Tyckte det var ett ganska rimligt pris då många ju tar åtminstone för första gången dubbelt! Rekommenderar varmt och är så glad att äntligen ha något att blinka med igen efter mitt Thailändska ögonfransfiasko:)


9 kommentarer:

  1. Hej fjantrumpan;). Vad fina fransarna blev!!! Känns det bättre nu? lol<3

    Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack fjantfia:) Känns ganska mycket bättre nu!

      Radera
  2. Hei,
    kiitos ihanasta blogistasi! kertoisitko missä tuo kampaamo sijaitsee? En löydä sitä googlella :/

    SvaraRadera
  3. Voi kiitos:) Huomasinkin just että ei sen nimi olekaan Bella duo vaan Hiusduo:D Jotenkin oon sit väärän nimen istuttanut päähän! Eli tässä linkki kotisivuille www.hiusduo.fi. Se sijaitsee Caloniuksenkadulla 2:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. kiitos paljon avustasi! :))

      Radera