15 april 2012

Sunday love

Efter min bikinipremiär i morse kom Enni till oss. Vi lagade makaronilåda, prövade kläder och skor och jag hjälpte henne med lite Engelska läxor. Efter det åkte jag till mamma för att sköta skolgrejer, äta våfflor och gå igenom skrot i min gamla garderob. Hittade ett livsviktigt 4 år gammalt kvitto,  mitt dykarkort,  golf green card och annat konstigt. Nu är jag skitmätt och skall ta itu med lite läxor jag med. Hoppas ni har haft en lugn och skön söndag:)



Jeans&Jacka-Zara, Scarf-Global, Väska-LV, Solglas-Urban Outfitters, Skor- Thailand

4 kommentarer:

  1. Läxor? Vad studerar du? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har studerat Hotel Management i USA och gör nu av mina sista kurser över nätet. Hoppas på att bli klar i sommar:)

      Radera
  2. Stylish lady, becoming hotelmanager:)

    SvaraRadera
  3. I have a shoe challenge for you on my blog;)

    Sofia

    SvaraRadera