16 april 2012

Bikinis


Eftersom jag hade bikinipremiär igår i fönstret och är nästan känd för mängden av bikinin jag har så tycker jag att jag måste visa er några vackra skapelser jag hittade hos mamma igår. Hon hade flera lådor fulla av bikinin som skall på en modevisning imorgon varav jag hittade två absoluta favoriter.  De kommer från Italienska Ritratti Beachwear och kan bland annat köpas i Lady´s Lace på Kaserngatan 27. Gillar att de är tidslösa och simpla vilket gör att de går från ett år till ett annat. Älskar sömmarna på övredelen, de sitter dessutom som en dröm! Är ganska sugen på en vit bikini nu!




2 kommentarer:

  1. Så söt !
    Din blog är jätte vacker.
    Hehe min svensk är inte så bra, talar du finska? :)


    Satu
    Indie by Heart

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tuli niin kesäinen fiilis eilen näitä kuvatessa:)
      Kiva kuulla että pidät blogistani, tervetuloa tänne:)

      Radera