29 april 2012

Enjoying the sun

Inte bara jag njuter av solen här;) Det är hett på terassen! Sådär hett att jag tänker vilken plåga det kommer att vara då det blir 10 grader varmare. Nä, på riktigt klagar jag nog aldrig om att det är för hett! Max läser  här i solen, Dina flåsar av värmen och jag försöker då och då göra på mitt projekt som skall vara klart idag och finslipar på den där videon jag gjorde som blev helt för pinsam! Aldrig att jag skulle ha tagit mig 6 hela dagar att göra ett projekt. Det här måste nog vara ett rekord. Men såå mycket skönare så här:)


2 kommentarer:

  1. Söpöt bikinit! Minäkin olin tänään parvekkeella, ihanan lämmintä ja ehkä vähän värikin tarttu :D

    Satu
    Indie by heart

    SvaraRadera
  2. Ihani, olette molemmat auringonpalvojat:)

    SvaraRadera