3 november 2011

Evigetsprojektet slutfört!

Så var den klar- Evighetsprojektet Fåtöljen! Det var inte alls så lätt som jag trodde och randigt tyg som töjer lite var verkligen inte kul att försöka få på så att linjerna skulle gå rakt. Om någon skulle be mig göra en till skulle mina fingrar nog högst antagligen tacka nej. Är väldigt glad att jag kämpade igenom detta! Tycker den blev jätte lyckad och till och med pojkvännen tycker nu att det är mer än okej med lite antik hemma vilket nog inte kom på frågan tidigare.

Well what do you think?




6 kommentarer:

  1. wow! fyfan vad snygg! Helt värt allt besvär! You go girl!

    SvaraRadera
  2. Vitsi så fin! Tycks passa jättebra in i hemmet också!

    SvaraRadera
  3. oij helt sika fiin!! laagaa du ti doni åkså?

    SvaraRadera
  4. Tack snälla ni:)) Som sagt är jag nog tyvärr inte så ivrig på att laga en till...

    SvaraRadera
  5. Skit fint - en riktig pärla och godbit
    Grattis

    SvaraRadera
  6. Loistotyötä ihana Bellaseni!!!

    SvaraRadera