6 april 2012

Keep Calm and Eat Easter Cupcakes

Nu har vi ätit gott och som jag gissade blev maten helt obeskrivligt god! Vi åt lamm med härlig sås, ugnsbatater och chevresallad. Till efterrätt drog jag fram muffinsarna som jag bakade igårkväll och nu känns det som efter julen,  är ganska fullproppad! Vi har också målat ägg, fotograferat och krafsat Hippi hunden. Nu går jag med flickorna på kvällspromenad och sedan är det jooga som gäller. Bilderna är tagna med Ennis kamera och blir så sugen på att köpa en ordentlig systemkamera jag också! 

Now we have enjoyed an absolutely delicious easter dinner and eaten the cupcakes I spent all night yesterday baking. I feel like after Christmas with the amount I have eaten now! We even painted some Easter eggs that did not turn out to be successful on my part (surprising!) Now we are going for a late night walk with Hippi, the dog we are watching and afterwards we will do some yoga with the girls. By the way the camera we used is Enni´´s and every time I see her photos I get that must have feeling that I really need to get a professional camera too! 

I have got many requests to write in English and as I have studied in English for several years it kind of feels natural to write in English, so I might start translating at least some of my text:)



Söta Enni vars kamera vi använt:) Hon har en blogg med skitfina bilder!

På lande kör man ju med stil såklart!



1 kommentar:

  1. Lisää tosi kauniita kuvia teistä! Muffinsit näyttää syötävän hyviltä:)

    SvaraRadera