24 april 2012

Studying

Idag har jag äntligen börjat på mitt enorma skolprojekt. Det har gått sådär.. Mest har jag nämligen googlat väskor, klänningar, skor och inredning, tryckt i mig typ en liter glass och ätit en massa annat gott! Såhär kommer nog resten av veckan att se ut, förutom att jag hoppeligen gör lite mer på projektet och äter lite mindre glass:) Har nämligen laddat ner fatify på iPhonen som visar hur jag ser ut om jag fortsätter med glassen. Inte så hemskt tjusigt! 

Ha rett hav av papper här omkring mig nu och huvudet värker så tänk vad det skulle lätta om man hade en enormt fin office. Ja, huvudvärken och pappren skulle ju försvinna bums och så skulle man kunna ägna tiden åt att beundra utsikten, den vackra fatöljen, det där antika skrivbordet och alla de där små personliga detaljerna runt omkring:) Inte visst så effektivt det heller. Men roligare, mycket roligare! Det skulle det absolut vara!




Bilder- Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar