18 april 2012

Goodies from Helena Rubinstein


Fick igår en goodiebag med produkter från Helena Rubinstein. 
Paketet innehöll en liten cosmetic bag, Lash Queen Mascara-Sexy Blacks, Prodigy Re-Plasty skin renewer instant peel mask, Prodigy Re-Plasty Intense wrinkle defining cream och Hydra Collagenist deep hydration anti-ageing eye care. Så här skall vi börja fight lines and wrinkles nu med andra ord! Kan väl vara  bra att vara counteractive:)

 Hittills har jag prövat mascaran som kommer i en härlig förpackning med detaljer i spets och sammet. Den verkar bra! Nu har jag ju bara nedre ögonfransarna att färga men de fick i alla fall volym, blev inte  det minsta klumpiga och är härligt mjuka:)

Nu har jag såå ont i mina musklerefter gårdagens kickboxing att jag knappt kan gå.  Har prövat det två gånger och måste nog säga att det är en helt totalt galen gren! Så jag skulle allra helst spendera dagen med att klottra med  krämer men det finns ju saker som måste skötas så det är bara att sheikka igång kroppen nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar