19 april 2012

Outfit & Borgå

Nu är jag slut för dagen som varit full av roliga men stressande program! Vi blev inte klara med genrepen förrän vid solnedgångens rosa tid och då tog jag tag i chansen och knäppte några foton på de idylliska röda trähusen vid Borgå å. Blir alltid lika glad när jag ser dem! Imorgon är det tidig väckning till frissan så nu blir det drömmarnas land för mig. Jag hoppas jag inte drömmer om koreografierna hela natten som är en hel del att komma ihåg nämligen. Gonatt<3

På mig idag har jag haft Shorts-Zara, Blus-French Connection, Solglas-Vogue, Skor-Thailand








Tomorrow I am modeling in a fashion show i Borgå where I have been practising the choreographics all evening and now I am more than ready to go right to sleep. I left Borgå right at the moment when the sky turned adorably light pink so I had to take a few photos of the lovely red cottages by Borgå river that really are the landmarks of the small and cute city. Early tomorrow morning I have an appointment at the hair dresser so there will probably be lots of fantastic Borgå pictures here tomorrow again:) 
Goodnight<3

4 kommentarer:

  1. Suloiset shortsit :) Minulle on tulossa postissa vähän samantapaiset, mutta harmiksi taitaa olla väärä koko joten lähtee varmaankin heti takaisin päin tai myyntiin :,)


    x Satu

    Indie by Heart

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kiitos:) No voi höh, toivottavasti löydät ne oikeassa koossa!! Oon hullaantunut täysin nyt mun pitsi shortseihin ja pitsi hameeseen. Niin ihania kesällä varsinkin:)

      Radera
  2. Camilla från X3M20 april 2012 kl. 14:04

    Hej!
    Försökte hitta din e-postadress här på bloggen men hittade inte. Kan du slänga mig ett mail på camilla.fagerholm(a)yle.fi så att jag kan maila dig?
    Tusen tack!
    H: Camilla

    SvaraRadera
  3. Denhär outfiten är min absoluta favorit, EVER;). love

    SvaraRadera