5 april 2012

Navy and Pink Calling

Om man har en bra bas i sin inredning och har en väldigt snabbt växlande smak (som jag) kan man lätt krydda till den säsongvis eller när än det känns som så med lite färger. Starka färger eller mer dämpade färger beroende på hur man känner sig. Lättast går det med kuddar, blommor, filtar och små dekorationer i samma färgskala. Just nu slår blandningen av blått eller turkost med rosa eller pinkt allting annat. Så härligt fräscht och vårigt! Blåa ränder med hot pink är ju bara helt sjukt snyggt tillsammans! Jag skulle dock hellre gå för lite lugnare toner som går att blanda ihop med flera olika färger och stilar eftersom jag vet att jag skulle tröttna så snabbt. Ja, tänk om man hade ett palats där man kunde inreda varenda ett rum med olika färger, då skulle helt garanterat ett rum vara the navy and pink saloon! Som tur har jag inget palats, det skulle nog bli värsta cirkus palatset annars!











Bilder-Google

3 kommentarer:

  1. Den sista bilden har jag också i min inspismapp på datorn! Sååå härligt ljus och fina färger.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror jag också sparat den flera gånger då jag stöter på den lite här och där:D Den har så ljuvliga pasteller att man kan inte annat än bli glad:)

      Radera