16 mars 2012

One night with Indiedays

Nej det var inte någon liten uppvisning som vi skulle gå på idag utan en riktig fest! Någon timme innan festen ikväll läste jag Malenamis blogg och märkte att hon är på väg på Indiedays 2 års fest och då slog det mig att det är ju dit vi med Sofia också skall! Och vet man Malenami så vet man att hon inte reser ner till Helsigfors för någon liten tillställning och så är hon ju alltid strålande vacker och fin så där kom min stress liksom. Inte något litet party vi skulle på! Där skulle ju vara många av mina absoluta favorit bloggisar!

Väl framme möttes vi av den röda mattan och när vi gick in var det så stark belysning att man antingen såg bara vitt eller helt svart. En millisekund undrade jag vart vi riktigt kommit. Så började vi se folk och kunde ta det lugnt medan vi drack varsin skumppa och cola och gick omkring i den fina lokalen.

Några gånger blev jag lite starstruck måste jag medge- då Malena och hennes man kom in och då jag såg Johanna som bloggar under Kalastajan Vaimo. Många andra bekanta ansikten skymtade jag också och log lite inuti varje gång. Konstigt det där, man tänker att man borde gå och säga "heeej jag älskar din blogg" men så tänker man att det är ju faktist lite konstigt det hela med att ens läsa om någon okänd människas vardag i deras blogg. Så jag fegade ur. Ganska lyckligt slutade det ändå eftersom jag satt brevid Malena under uppvisningen och hon var ju helt otroligt söt och snäll och just lika härlig som jag tänkt mig och lite till!  Sådan härlig positiv utstrålning:)

Det blev en mycket lyckad kväll med andra ord. Tack Sofia och alla andra söta bloggisar:)








Min outfit bestod av Klänning-Thailand, Kofta-Missoni, Skor-O.i.s, Örhängen-Mango, Väska-LV

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar