5 mars 2012

Egowalk

Var idag på Ugnsholmarna och Skifferholmen på promenad. Satt en lång stund i solen också som är så varm så varm! Annars är det ju svinkallt speciellt ute vid havet där det blåste riktigt kallt. Blev lite sur att jag inte tog med mig min systemkamera utan bara iPhonen, så bilderna är lite som de är. Men det är så fantastiskt att se att människorna äntligen vaknat upp och vågar sig ut för att bara stå på iskanten och titta ut över det öppna havet. Det är något så magiskt i det!




Lånade mammas jacka som jag blev helt förälskad i. Den där huvan är ju bara skitsnygg! Och varm!
Prick och fartbegränsning! En tydlig sommarbild eller hur? Snart snart kör jag där  med båt utan dunjacka och förfrusna fingrar. Längtar!
Vilken sol! Den gjorde dock snön och isen så blänkande att Dina trodde flera ställen var vatten så hon vägrade gå och så fick jag bära henne över de ställen. Snacka om prinsessa!

Och så blev det solnedgång. Verkar som vi får njuta av solen hela veckan nu, inte alls så illa:)

1 kommentar: