22 mars 2012

Inrednings kärlek


Jag berättade ju innan att Papagena kommer att förnyas och att de kommer att ta in bland annat Ewa i Walla. Höjdpunkten enligt mig är ändå att de kommer att ta in varor från helt fantastiska PB Home! Det är så min stil och skulle kunna inreda helt och hållet med deras möbler och dekoration. Totally love it! De har härliga rustik lyxig stil och väldigt unika varor. Tänk om jag skulle slå igenom med min hus stylings och fotograferings idé och få låna möbler och dekoration från PB Home så ha några bedårande Ewa i Wallor hängandes slarvigt på galgar här och där. Nej då kunde man ju inte annat än lyckas!

PB Home har allt från alla sorters möbler till lampor, ljusstakar, helt fantastiska kuddar och härliga fågelburar. Tänk om man kunde göra exakt vad man vill. Då skulle jag på direkten inreda på nytt här hemma och ställa in grymma soffor, stolar, bord och skåp med antikkänsla och det skulle bara bli såå rätt!

Men kolla själv!






To die for, yes?

Bilder- PB Home

1 kommentar:

  1. du e bara för gullig, tokunge;). (Undra inte varför jag kommenterar klockan 5.45, vaknade nämligen 4).

    SvaraRadera