16 mars 2012

Fashion


Ikväll blir det Indiedays tillställning med Ivana Helsinki uppvisning och vad annat vet jag inte med dresscoden Fashion. Vad fan är det liksom? Min stil är absolut inte fashion utan ganska klassiskt så nu har jag ett lite större dilemma framför mig. 

I alla fall så tänkte vi klä upp oss- enligt Sofia helt vardagligt i fladdrande långklänning och skyhigh pumps. Ja, ungefär så! Så återstår det att se om vi får skratta till några få som kommer i jeans eller om vi blir de man skrattar åt. Men who cares egentligen? Dessutom hörde jag att jag får sätta ballerinan istället för de där hemska pumpsen, kan det vara sant?:) Invigning av ballerinasäsongen i +1 och mulet. Hmm tål att tänkas på...

2 kommentarer:

  1. där fick jag ett gott skratt!!!!Min tankegång är alltså: Look as good as you possibly can;), ALWAYS!!!!

    SvaraRadera