25 mars 2012

Bokföringsälskaren


Imorse såg jag mig i spegeln och jag såg lika blek och blå ut som snön på biltaken. Så det blev redigt med brun utan sol i ansiktet så jag har gått osminkad idag så att all färg skulle fastna så bra som möjligt:D Är ju lite brunhetsberoende och efter att ha varit bosatt i Miami i flera år är man ju inte precis van med att se ut som ett spöke med trötta ögon!

Har idag gjort läxor och avsultat lite bokföringsjobb som fått mig och mamma riva håret av oss några gånger tills det äntligen klarnade. Av någon konstig anledning fascinerar bokföring mig och jag var en av de enda som älskade det i skolan. Det är så simpelt att antingen förstår man det eller så gör man det inte. Och då man förstår det är det helt otroligt kul! Fråga mig inte varför:) 

På mig idag hade jag Jeans-Zara, Jacka-Asos, Päls-Vintage, Skor-Dinsko, Väska-LV

4 kommentarer:

  1. Nåt spöke är du väl knappt - vacker som våren skulle jag säga :) hälsningar från din favorit syster <3

    SvaraRadera
  2. Your outfit looks simple but so nice :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you:)It was perfect for a gray Sunday!

      Radera