17 mars 2012

High heels, Dresses and Hairdos


Köpte idag ett par klackskor med alldeles för hög klack inför sommaren fester och bröllop och för att kunna en lördagskväll gå hemma känna mig fabulous. Har provat säkert 10 klänningar med dem nu and I love them! Egentligen  använder jag aldrig klackar för att jag är så lång själv (177cm) och känner mig som en jätte i höga klackar. Då jag får välja väljer jag ballerinan istället för vinglande på närmare 2 meters höjd. Någon mellanform känner inte jag till för att låga klackar är bara inte alls snyggt enligt mig. Men på finare fester är det ju ett måste med skyhigh pumps! 

Så nu har jag provat klackarna och fått ont i tårna men eh man vänjer mig väl?:) Så när klänningarna tog slut blev det festfrisyrer som var i turen. Är världens lataste på att styla håret och för det mesta hänger det bara i ansiktet för att det  väger så skitmycket men nu tänkte jag att på nästa fest blir det helt garanterat något lite mer spännande. Som den här höga supercoola frisyren! Vad tycker ni? Brukar ni gå för vilda frisyrer på finare tillställningar?

Hoppas ni har en fabulous lördagskväll:)

4 kommentarer:

  1. Hieno frisyr korkojen kera:)

    SvaraRadera
  2. ÖÖÖÖÖÖHHhhhhh, var, när, hur???Bild på skorna tack!

    -addikten-

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hemligt hemligt! Kanske jag visar imorgon:) Försök hålla dig;D

      Radera